Tervetuloa blogiin!

Tätä blogia suunniteltiin kauan ja hartaasti. Blogin nimessä ”This Storyline” yhdistyy nimeni – Satu – ja idea siitä, että kerron blogissa yhdenlaisen tarinan elämästäni.

”Jollain tapaa ulkoinen kauneus ja harmonia mun ympärillä siirtyy myös sisälle, ja se on mun suurin motivaattori kaikissa projekteissa.”

Oon kirjottanu vuoden ajan runoblogia TOI – taide on ikuista, jonne kirjotin siis yhden vuoden ajan joka päivälle runon. Runoblogi on edelleen elossa, ja voi välillä hyvin ja välillä huonosti, mutta huomasin vuoden aikana, että mun elämässä on paljon muitakin intohimoja, jotka ansaitsee oman tilansa virtuaalimaailmassa.

IMG_0137-0

Tässä blogissa mä aion siis kertoa vähävaraisen ja monilapsisen esteetikon elämästä ja saavutuksista. Menin naimisiin mieheni kanssa muistaakseni vuonna 2008 ja meillä on kolme lasta, 0-vuotias poikavauva, 3-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika. Eletään siis melko hektistä lapsiperheen arkea, ja se tulee näkymään myös postauksissa eri tavoin – kirjoitusvirheistä monipuoliseen aihevalikoimaan. Varsinaista äitiysblogia en kuitenkaan halua pitää.

Esteettisyys on mulle todella tärkeää, ja se näkyy muun muassa sisustuksessa, vaatetuksessa, kauneudenhoidossa ja erilaisissa käsityö- ja tuunausprojekteissa. Koulutukseltani oon opettaja, mutta toisaalta oon myös työskennellyt vuosia kynsimuotoilijana. Tällä hetkellä mä ylikuormitan elämääni osa-aikatöiden lisäks avoimessa yliopistossa opiskellen.

Jollain tapaa ulkoinen kauneus ja harmonia mun ympärillä siirtyy myös sisälle, ja se on mun suurin motivaattori kaikissa projekteissa. Ne on myös tehokasta terapiaa – mikään ei voita aikaansaamisen ja onnistumisen tunnetta!

Toivon että tää blogi vois toimia inspiraation lähteenä myös sun projekteille, aina pienistä sisustusideoista syvällisempiin elämänmuutoksiin.

Tykkään kaikenlaisista kommenteista ja kehitysideoista, joten kommentoi vapaasti! Ja käy tutustumassa myös runoihini! Teen mielelläni yhteistyötä yritysten ja tuotteiden kanssa, joista oikeesti tykkään.

IMG_1032

2 kommenttia artikkeliin ”Tervetuloa blogiin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s