Ihania arvontavoittoja!

Mulla on kyllä ollu aika hyvä säkä viime aikoina, kun oon voittanu vaikka ja mitä. Tosin sehän on nykyään mun kokopäivätyö, toi arvontoihin osallistuminen, että olishan se surkeeta kun ei voittais koskaan mitään. Aattelin kiitollisuuden osoitukseksi esitellä mitä me köyhät ollaan saatu.

Viime vuoden aikana mieleen jäi esimerkiks Fitnesstukun lahjakortti ja Ivana Helsingin Bambi-purkki.

IMG_7675

Kaaosta ja kukkamekkoja -blogin arvonnassa voitin ihanan leijona-aiheisen julisteen, jonka sopi olkkarin keväiseen värimaailmaan paremmin kun hyvin!

IMG_7637

Yhden arvontavoiton esittelinkin viime postauksessa, eli Villa Fox -blogissa arvotun Muksun ja Snadistadin -paketin.

Paljon iloa meidän perheelle toi myös viime perjantaina saapunut Lekmerin legopaketti, jonka Essi arpoi Pieces of MIracles -blogissa. Isi pääsi taas rakentelemaan, ja Elves-legot on kivaa vaihtelua näihin peruslegoihin joita meillä on aika paljon.

IMG_7628

IMG_7649

IMG_7641

Arvonnat on ihan parhaita, kiitos kaikille jotka niitä järjestää!

P.S. Niin, jos ihmettelette, miks jokaisessa kuvassa on keskellä musta piste, niin se johtuu siitä, että mun iPhonen linssin sisälle on menny jotain sontaa, ja tää mun kuvaaminen alkaa olla jo aika surkuhupaisaa..

7 kommenttia artikkeliin ”Ihania arvontavoittoja!

  1. Vautsi! Vähän kun olet voittanut kivoja juttuja =) Minä voitin instagramissa kaks kertaa Fazerin lahjakortin ja kerran Twiningsin teetä. Joskus voitin kuvakisassa Koko-astioita, leffaliput ensi-iltaan… Ei nyt kyllä tuu muuta mieleen =) Mut joo aika usein osallistun arvontoihin ja varsinkin kuvakisat on kivoja =D

    Liked by 1 henkilö

  2. Mä oon koukuttanut nettikisoihin sen jälkeen täysin, kun bongasin Arvontahullut-sivuston ja voittoja alkoi sataa joka viikko! 🙂 Mikään ei ole niin mukavaa, kuin yllätys postiluukussa tai postissa työpäivän päätteeksi!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s