Heijastimia ja pyöräilykypäröitä

Mä oon tänä syksynä lukenu monta Facebookissa kiertävää tarinaa siitä, miten vanhempi kuolee turhamaisuuden takia, ja sitte lapset ajattelee koko loppuelämänsä et äiti välitti enemmän ulkonäöstään ku meistä.

No toivottavasti mun lapset rakastaa mua, vaikka mulle käviskin jotain, mut oon silti miettiny turvallisuusjuttuja aiempaa enemmän, koska onhan se nyt turhaa joutua onnettomuuteen vaan koska ei oo heijastinta.

Hienot heijastimet osottautukin sitten ihan järkyttävän kalliiksi, ja kun niitä tarttis olla kaikkien kaikissa takeissa..! Mä sitte rupesin kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja. 

  
Parhaat tulokset tuli, kun käytin vähän paksumpaa jäykkää huopaa, ja ompelin viivoja. Haluan kumminkin heijastuspinnan molemmille puolille, ja kakspuoleisiin heijastimiin on niin vaikee saada esim. toi timanttikuvio kohdilleen molemmille puolille.

  
Löysin myös miehelle pyöräilykypärän alennuksesta, nyt mulla on aika hyvä omatunto, jos jotain tapahtuu niin ainakaan se ei johdu varusteiden puutteesta!

Mistä te hankitte kivoja heijastimia?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s