Kotiäiti – Oletko pubiruusu vai toppahousujuntti?

Kuinka moni uskaltaa tunnustaa kattovansa Hottiksia? No mä uskallan! Valitettavasti en kyllä ihan joka jaksoa oo ehtiny, mut katoin tän yhden jakson, jossa Hottis-Juha aika suvereenisti dissaa kulahtaneita kotiäitejä ja meidän tyyliä. Mä päätin vastata haasteeseen!

Kotona saa mun mielestä liehua haisevana vaikka millasissa lökäpöksyissä, jos tykkää. Mä en ite meikkaa tai laita hiuksia kotiarkena ollenkaan, vaikka tarvetta ois. Mutta kaapista löytyy kyllä tarvittaessa Chanelit, Tigit ja suoristusraudat sillon kun pääsen tästä kämpästä ulos. Tässä kuvassa ei oo käyty viemässä ittee eikä roskia sinne ulos. Mutta tästä lähdetään!


Ulkonäköasioita näin miettiessäni on pakko tunnustaa, et nyt kolmannen lapsen jälkeen on tapahtunu aika iso romahdus. Muutto pääkaupunkiseudulta pohjoiseen teki myös oman osansa. Mä oon nyt painavampi kun koskaan, hiukset hapsottaa kun jaksaa hädin tuskin pestä, kynnet on raadellut nysät, lyhyet ripset sojottaa tikkusuorina, jalkahoidot on vaan kaunis uni menneisyydestä. Sopivan kokosia vaatteita ei oikein löydy kaapista, ja se masentaa.


Hirveen monille naisille (ja varmasti miehillekin) kerrotaan lapsesta asti valhetta siitä, kuinka rumia/lihavia/liian laihoja ja arvottomia ne on, riippumatta ulkonäöstä. Outoa, että jotkut ihmiset kuvittelee että niillä on oikeus haukkua toisten ulkonäköä, jopa lapsen. Älkää uskoko! Älkää ikinä enää uskoko! Kaikki ihmiset on kauniita, siihen ei tartte vaatteita eikä meikkiä!

Ensin pitää siis sisäisesti päättää ja uskoa olevansa kaunis, muuten kaikki laittautuminen on turhaa. Uskominen omaan kauneuteen voi olla pitkäkin prosessi. Mutta kun sisäinen on kunnossa, mun mielestä itsestä huolehtiminen myös ulkoisesti on hyvä keino kohottaa itsetuntoa, ja parantaa mielialaa.

Jos mun pitää valita, oonko mä pubiruusu vai toppahousujuntti, niin ehkä sit kuitenkin pubiruusu. Nyt alkaa siis projekti pubiruususta ruusuksi, eli kotiäidin tuunaus! Projektin aikana pistetään kynnet, hiukset, ripset ja vaatteet kuntoon! Samalla käynnissä on myös elämäntaparemontti, tästäkin saattaa jokunen postaus tulla, kunhan alkaa tuloksia näkyä 😉

Kauneuspostausten yhteydessä tulee pian olemaan myös blogin seuraajien kesken mahtavia kauneusaiheisia arvontoja, eli liity seuraajaksi blogissa, Instagramissa ja Facebookissa, niin saat tiedon arvonnoista ensimmäisten joukossa!

9 kommenttia artikkeliin ”Kotiäiti – Oletko pubiruusu vai toppahousujuntti?

  1. Noista hiuksista, ni kuivashampoo pelasti mun elämän ku jouduin tekee kahta duunia samaan aikaan eikä iltaisinkaan jaksanut käydä suihkussa. Tai no, mun budjetilla ja blondilla se on vauvantalkkia, mut toimii eikä kuivata ihoa 😀
    Kato talkit päähän ja kaunis superkampaus ->seuraavana iltana kampauksella nukkumaan eikä tarvii aamulla ku siistiä lakalla hajasuortuvat kuosiin, siinä näyttää jo kaks päivää hyvältä. Jotenkin.

    Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: #bloginitarina | This Storyline

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s