Muumit ja Teemat

Mä oon ehdottoman mustavalkoinen ihminen. Siis tykkään kaikesta mustavalkosesta, ja mun mielestä mennään täysillä tai sitten ei ollenkaan. Rakastaminen ja vihaaminen on parempaa kun välinpitämättömyys. Mutta meidän kotona on myös yksi väriläiskä, joka on saanut jäädä elämään mustan ja valkosen keskelle, nimittäin astiat!

Jostain syystä mä, värien vihaaja, oon ihastunu muumimukeihin joskus 8 vuotta sitten, ja nyt meillä on kaappi täynnä muumimukeja ja kulhoja. Tää mun uusin vaaleanpunainen muki on mun ihan ehdoton lemppari, aamu ei vaan tunnu samalta jos sitä kahvia ei saa just tästä mukista.

2015-11-10 17.20.11

Mä en oo mikään fanaattinen keräilijä, eli mulle on ihan sama mitä mukeja meillä on, kunhan väri on kiva, ja ostan uusia jos vanhat menee rikki. Mut kauppareissulla huomasin et tän talven uutuusmukit on aika kivoja kans. Mä en jaksa kierrellä kauppoja, vaan ostan melkein kaiken netistä. Iittalan astioita voi onneks ostaa helposti esimerkiks osoitteesta Iittala.com.

2015-11-10 17.19.20

 

Lapsille en yleensä uskalla rikki meneviä astioita vielä antaa kun ruokailu on sen verran huoletonta ja muki kaatuu joka päivä. Myös lasten astiat on meillä värikkäitä, lautaset ja kulhot on vanhasta kunnon Ikeasta ja mukit on Ricen. Ne on ihan mun lemppareita, kiitokset eräälle ihanalle ystävälle joka ekat meille osti 😉 Niitä pitäis itseasiassa käydä hakemassa lisää kun tuntuu että koko ajan on kaikki likaisena.

Melamiini on niin hyvä matsku lasten mukeihin, ja Ricen värit sopii kivasti muumimukien kanssa yhteen, varsinkin pastellisävyt. Näitä Ricen mukeja myydään esimerkiks Kodin ykkösessä, mutta jos taas haluaa shoppailla netissä, niin Jollyroom.fi myy näitä ja monia muita ihania Rice tuotteita. Alla oleva kuva on lainattu Jollyroomin sivuilta, ja klikkaamalla kuvaa pääset heidän sivulleen katsomaan tuotteita tarkemmin.

rice

Seuraavassa astiapostauksessa sit vaikka mun astia-aarteita kaappien kätköstä (niitä ei uskalla ottaa esiin ennen kun lapset ja kissa on teini-iässä), yks astiasto on mm. raahattu Kiinasta asti..!

Teksti sisältää mainoslinkkejä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s