Savuton koti!

Mä olin ennen lapsia todella pahasti addiktoitunu. Ahdisti, jos varastot pääsi liian tyhjiksi. Lasten myötä tiesin, että nyt on aika muutokselle. Tässä mun selviytymistarina.

  
Puhun siis onneks niinkin lievästä addiktion kohteesta kuin kynttilöistä. Mulla oli valtava määrä erilaisia kynttilöitä, mutta hiukan kieroutuneen siitä hommasta teki se, etten mä juuri koskaan raaskinu oikeesti polttaa niitä hienoja kynttilöitä. Valkosia perustuikkuja sentään joskus. Roudasin joka muutossa siis eteenpäin valtavaa laatikollista kynttilöitä, kunnes Charles sano että tää oli sitten viiminen kerta. Ja se oli.

Luonnollinen parantuminen addiktiosta alko ensin kissan ja lopulta lasten myötä. Ei vaan oo mitään tapaa, jolla kynttilöitä vois polttaa meidän esikoisen läsnäollessa, vähintäänkin se sammuttaa ne kielellään, pahimmillaan kaataa steariinit jonnekin mistä niitä ei varmasti saa pois. Yöllä, kun kynttilöitä vois viimein polttaa rauhassa, on valitettavasti pakko nukkuu.

  
Ihan loistava keksintö mulle onkin ollu led-kynttilät. Ei terveysriskejä (vaikka voihan niilläkin tietysti hakata pikkusiskoo päähän), eikä ne kulu palaessaan! Ne on oikeesti vastaus mun kynttilärukouksiin! Ensin löysin led-tuikut, sitten led-pöytäkynttilät, ja nyt Ikeassa myydään myös led-kruunukynttilöitä! Mieletöntä!

  
Pieni varasto oikeita kynttilöitä löytyy vielä yhdestä pienestä laatikosta. Tosin oon aatellu että joku ilta vaan pistän ne kaikki palamaan, niin päästään niistäkin. Ne vaan muistuttaa entisestä elämästä, ja siitä mitä ei voi saada. Lisäks oon nykyään niin laiska, että tykkään pitää tasot lähes kokonaan vapaana siivoamisen helpottamiseks.

Muita kynttiläaddikteja linjoilla?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s