Pieniä ja isoja unelmia

Tänään käytiin mun hyvän ystävän kanssa Oulun Big Small Companyn avoimilla ovilla. Oon taas ollu neljän seinän sisällä ihan liikaa, joten otin innoissani ystävän kutsun vastaan. Tapaus oli siitäkin historiallinen, että oltiin ekaa kertaa vauvvan kanssa ”kahestaan” liikenteessä – muuallakin ku loskalenkillä.

Mukana oli matkarattaat ja käsilaukkuun mahtuva hoitosetti: vaippa, tuttipullo ja korvikepakkaus. Näin sitä näköjään kolmannen lapsen kanssa jää tavaravarustelu minimiin, ei mulla ees oo mitään hoitolaukkua tälle kolmannelle. Eikä muuten vaunujakaan. Mutta vauva viihtyi tosi hyvin kivalla leikkialueella Sophie the giraffe -lelujen ympäröimänä, ja mä pääsin tutustumaan tuotteisiin – ja herkkuihin (maanantaina voi sit taas tunnustaa menneen viikon synnit :D).



Olin jo etukäteen katellu unelmoiden netistä Big Small Companyn tuotevalikoimaa, nyt kun mun pieni sisäinen ekologi(?!) on alkanu nostamaan päätään. Tähän mennessä oon saanu mm. parannettua kierrätystä, naisten kuukausittaiset tarpeet hoituu kestomenetelmillä, ja myyn/ostan tarpeeseen pääosin kirppareilta. Mutta kaikenlainen kertakäyttösyys varsinkin lasten tarvikkeissa ja ruuissa mua ärsyttää, ja siihen oon ettiny ratkasua.

Etukäteen olin kuolannu muun muassa Nailmaticin kynsilakkoja. Ne ei sisällä formaldehydiä, tolueenia, flataatteja, orgaanisia liuottimia eikä hajusteita. Ja mikä parasta, ne lähtee pois vedellä ja saippualla (oispa näitä ollu sillon kun lapset keksi lakata saunan mustalla kynsilakalla :P)!

Me ollaan perheen pienemmän prinsessan kanssa tarkkoja kauneudesta, ja ollaan lakattu ihan tavallisilla lakoilla sillon tällön myös tän 3-veen kynsiä, mutta aina vähän takaraivossa kolkuttaa että pitäis hankkia lapsille sopivampia lakkoja. Kun siis mun lahjakassiin päätyi Nailmaticin vaaleaanpunainen trio, ja pääsin kotiin esittelemään sen prinsessalle, niin oltiin kyllä molemmat yhtä innoissamme ja ruvettiin heti lakkauspuuhiin!

Erityisen ilonen olin myös vauvan saamista lahjoista, Squizin täytettävistä sosepusseista ja Lifefactoryn tuttipullosta, josta saa myöhemmin korkkia vaihtamalla nokkapullon ja tavallisen juomapullon. Nää lasiset pullot on ehdottomasti ostoslistalla koko perheelle, jos tää pullo saadaan pari kuukautta pysymään ehjänä.


Päätin vielä ostaa muutaman kortin varastoon yllättävien iloisten tapahtumien varalta, ja isommalle pojalle nappasin kelluvia saippuoita (niin siistiä!), koska kaikki tietää mitä tapahtuu, jos jokainen lapsi ei saa täsmälleen yhtä monta lahjaa…

P.S. Huomasittehan, että meillä ei oo imuroitu tänään..


Tuotteet lahjoittanut Big Small Company.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s