Hallittu bulimia (49. päivä, -2,2 kg)

No niin, nyt tää mun laihis on saanu todella kieroutuneen ilmiasun. Mä oon alkanu pelaamaan kaloreilla. Eli siitä lähtien, kun selvitin aterioiden kalorimäärät, niin oonkin alkanu korvaamaan niitä herkuilla. Järkevää.

Esimerkki 1.: maanantaina söin kiltisti aamupuuron, keiton ja rahkan. Mutta päivällisen ja iltapalan sijaan söin puoli purkkia vihreitä pringlesejä.

Esimerkki 2.: Tiistaina söin taas kolme ekaa ruokaa normaalisti. Ja sitten päätin edellisestä päivästä ”kunnialla” selvittyäni syödä illalla 20 kpl Marianneja. Illalla söin vielä kanamakaronipussikeittoa lautasellisen, jossa oli kaloreita vaan 65 kcal, joten päivän kalorit jäi tavotteeseen.

23860442906_28dabef1d3_b

Mä siis en ylitä kaloreita, mutta ei kai tää nyt ainakaan henkisesti ihan tervettä oo. Siis oon nälässä illan, että voin vetää sit kerralla herkkuja satsin ennen nukkumaanmenoo. Se on niinkun mun palkinto. Mun ei tartte siis harjottaa ollenkaan itsehillintää, koska oikeesti 500 kcal mitä vaan herkkua tyydyttää kyllä mun herkkunälän. Ja sen oikeenkin nälän, jos niikseen tulee.

Tää on mun mielestä jonkinlaista hallittua ahmimista. Siis käytän ruokaa väärin, mut kohtuudella. Mut musta tää systeemi on ihan hirveen paljon parempi, kun se että söis kaikki normiruuat ja LISÄKS antais periks herkuille ja lihois. Mulla on nyt vaan ihan kauhee himo kaikkiin herkkuihin, joka päivä, koko ajan. Siis vaikka söisinkin fiksusti koko päivän. Tälleen ei tuu morkkista, laihtuu, ja kumminkin edes alkuosa päivästä tulee syötyä tosi terveellisesti. Ja saa herkutella joka päivä.

Mitä mulle nyt tapahtuu jos mä herkuttelen joka päivä?

photo credit: Peppermint Bokeh via photopin (license)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s