Motivaatiota musiikista (17. viikko, -2,8 kg)

Aurinkoista päivää! On ollu aivan mahtavat lenkkeilyilmat viime päivinä! 5:2 -dieettiä on nyt takana 3 viikkoo, eikä kevytpaastopäivät tunnu enää yhtä rankoilta. Myös tunnin kävely onnistuu paastopäivänä (joskin pidän vauhdin aika hitaana). Rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että muut päivät oonkin sitten eläny kun sika pellossa, mut enpähän oo lihonu :D. Tällä viikolla yritän vetää muutkin kuin paastopäivät mahdollisimman tiukasti.

26897939826_05f1a72521_b
photo credit: Eckhart Tolle If you get the inside right, the outside will fall into place via photopin (license)

Liikkuessa mulle on tosi tärkeetä kuunnella hyvää musaa, jossa askellus synkkaa musiikin kanssa. Nautin tosi paljon ryhmäliikuntatunneista kun niissä on musiikki mukana. Mulla on lenkeillä mukana mun iPhone, mutta ois meillä iPodkin, se vaan pitäis päivittää ja täyttää oikeenlaisella musalla. Se ois kokonsa puolesta parempi lenkillä, tai sit pitäis ostaa sellanen käsivarsihihna puhelimelle ettei tarttis aina miettiä onko vaatteissa taskut.

Oon löytäny yksittäisiä hyviä kävelybiisejä, ja ainahan sitä voi vähän hidastaa/nopeuttaa vauhtia. Yks mun lemppari on aerobic-mixit. Puoli tuntia menevää musaa samalla tempolla, ihan loistavaa. Hyviä kävelybiisejä on mun mielestä mm. David Guettalla ja Rihannalla. Mutta kaipaisin vinkkejä hyvään juoksumusaan! Noi aerobic-mixit on yleensä liian hidastemposia, ja juostessa se rytmi on mun mielestä tärkeempää kun kävellessä, eli musan pitää olla just eikä melkein! Eli nyt hyvät juoksumusavinkit kehiin!

Mulle on tärkeetä, että musa on sellasta upliftaavaa. Kun kuuntelee lempibiisiä, kävelee reippaasti auringonpaisteessa ja askeleet synkkaa biisin kanssa täydellisesti, niin urheiluorgasmi on taattu! Tiiättekste, kun tulee kylmät väreet läpi kehon ja tuntuu et jaksais mitä vaan 🙂

2578578877_0584de6291_bphoto credit: dsc03272 via photopin (license)

2 kommenttia artikkeliin ”Motivaatiota musiikista (17. viikko, -2,8 kg)

  1. Mullekin musiikki on todella tärkeä ja mä kuuntelen Spotifysta kun juoksen! 🙂 Siellä on tosi hyviä biisejä ja saa valkata vielä minkä tyylisen haluaa. Suosittelen! 🙂

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s