Vinkit onnistuneeseen muuttojumppaan (19. viikko, -3,7 kg)

Remppaaminen ja muuttaminen on ihan hullun tehokasta liikuntaa. Kirjaimellinen elämäntaparemontti. Viikonloppuna tehtiin Charlesin kanssa vähintään 10 tuntiset päivät, joihin sisältyi maalaamista, vaatekaapin purku ja kanto peräkärryn kautta uudelle kämpälle, siivousta, tavaroiden pakkausta ja purkamista, ja vielä vähän lisää maalaamista. Tosi monipuolinen treeni kyllä tuli, jokainen lihas kipeenä. Ja päällä on vielä molemmilla jonkinlainen kesäflunssa.

Syömisasiat on näin muuton keskellä vähän haasteellisempia. Koko ajan tuntuu olevan nälkä, ja sitten tulee vedettyä kaikkee epäterveellistä, mitä ei tartte pilkkoa tai valmistaa. Myös karkkeja ja suklaata ollaan syöty, että jaksaa painaa. Mutta jospa lihaskunto tässä paranis ja paino ei ainakaan nousis, jatketaan kevytpaastoilua sitten ens kuussa taas.

Mun vinkit onnistuneeseen muuttojumppaan on seuraavat:

  • Varmista, että nostat aina jaloilla etkä selällä
  • Käytä kantaessa hanskoja
  • Juo paljon, koska muutossa hiki virtaa huomaamatta(kin)
  • Kun maalaat tai siivoat, vaihtele kättä, jotta toinen käsi ja hartia eivät rasitu liikaa
  • Muista venytellä illalla niinkuin normaalin treeninkin jälkeen.

 

17233058042_b2a96148e4_b
photo credit: TE-BLOG_-Moving-day-boxes_-08_23_2011_iStock_000008388519Medium1 via photopin (license)

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s