DIY kolmiotapetti poikien huoneeseen

Viimeksi tuunattiin kullansävystä trenditapettia olkkariin, ja se postaus saikin tosi paljon katsojia ja positiivista palautetta. Käy lukemassa meidän olkkarin seinän vaiheista tästä (klik).

IMG_2520

(Ja sit pliis tyypit, antakaa armoo mun kuville, tää on eka postaus jonka kaikki kuvat on otettu järkkärillä, ja mä oon vielä ihan noviisi 😀 mut oon silti vähän innoissani!)

Nyt siis katse poikien huoneen seinään. Charles ei ollu ihan hirveen innokas käynnistään uutta projektia, joten mä sain tehdä tällä kerralla seinän ihan itte. Olin jo ennen muuttoa haaveillu simppelistä ja graafisesta seinästä, joka miellyttäis myös olkkarista katseltuna, koska poikien huoneen ja olkkarin välillä on isot pariovet.

Väri piti päättää jo ennen muuttoa, ja halusin sellasen, jonka kanssa ois vähän pelivaraa muiden värien kanssa, joten sävyksi valikoitu kylmähkön sävynen keskiharmaa. Siihen voi sit yhdistellä poikien (eli mun) fiiliksen mukaan melkein mitä väriä vaan. Tällä hetkellä toinen hallitseva väri huoneessa on vaaleen turkoosi tai mintun vihreä, mustan ja valkoisen ja vaaleen puun sävyn lisäks.

Maalin päälle piti miettiä ajaton kuviointi, joka sopis vielä kouluiässäkin, ja jonka mäkin saisin sotkematta hoidettua. Mä päädyin tilaamaan eBaystä mustia vinyylisiä kolmiotarroja yhden arkillisen. Seinästä tuli just sopivan simppeli ja graafinen, ja tarrojen pysyvyys ylitti kyllä kaikki odotukset.

 

Sitte mä menin toissapäivänä Tigeriin (yllätys), ja bongasin sieltä legoukkeleille ja rakennelmille aivan täydellisesti huoneeseen sopivan kolmiohyllyn. Materiaonnea!

 

 

Muistakaahan käydä osallistumassa IHANAn kauneusarvontaan blogissa (klik), facessa (klik) ja instassa (klik)!

Lisää DIY tapetteja on tulossa, seuraavaks käsittelyn alle otetaan tytön huone, liity seuraajaksi niin saat tiedon uusista postauksista 🙂

4 kommenttia artikkeliin ”DIY kolmiotapetti poikien huoneeseen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s