MIKRONEULAUS AKNEARVILLE, OSA 4

Nyt päästiin Salon Miyabin Katrin kanssa hoitamaan mun ihoa jo neljättä kertaa. Tähän mennessä hoitoja on käyny selväks, kuinka tärkee on luotettava ja kokenut neulauksen asiantuntija on, ja tässä postauksessa selviää miksi. Pääset myös näkemään kuvat ennen jokaista hoitokertaa, kun iho on siis kunnolla palautunut edellisestä hoidosta. Liity mukaan seuraamaan kuinka mulle ja näille arville käy sarjahoidon aikana!

Aiemmista mikroneulauskerroista voit lukea täältä: eka kerta (klik), toka kerta (klik) ja kolmas kerta (klik).

Viime kerralla hoitoa tehtiin pidemmillä neuloilla, jopa 1,75 mm, mutta se osoittautui vähän liian rajuksi mun iholle, koska paraneminen kesti huomattavasti pidempään kun aiemmilla kerroilla.

Katri on lisännyt neulojen pituutta pikkuhiljaa, jotta nähdään mitä iho kestää, joten mitään pahaa jälkeä ei mikroneulaushoidosta voi tulla, kunhan valitsee luotettavan neulaajan. Ei kannata ikinä (antaa) neulata suinpäin maksimipituuksilla, vaikka tehoa haluaisikin. Netin keskustelupalstoilta voi lukea kauhukokemuksia esimerkiks jenkkilästä, jossa mikroneulauksia tehdään vaikkapa 3 mm neuloilla jo heti ensimmäisellä kerralla.

Tällä kertaa palattiin siis aiempien kertojen pituuksiin, poskille vähän yli 1 mm, ja otsalle vaan 0,5 mm koska se on niin herkkää aluetta. Se tuntu viimeaikasten hoitojen jälkeen niiiin helpolta kestää, ja varmaan mä oon muutenkin tottunu jo tohon neulaukseen, kun ei se paljoa kirpase.

Suosittelisinko mikroneulaus-sarjahoitoo edelleen? Kyllä. Mun iho on selkeesti heleämpi ja tasasempi nyt kun ennen hoitoja. Ja vaikka välillä käytiin liian suurissa pituuksissa, siitäkin selvittiin kunnialla, ja ihon parannuttua tulokset oli mun mielestä ehkä jopa paremmat kun aiemmilla kerroilla. (En missään tapauksessa silti halua leikkiä ihon terveyden kanssa ja tyydyn lyhyempiin neuloihin jatkossa.) Jos mikroneulaus luotettavissa käsissä kiinnostaa, niin Katrille pääset varaamaan hoitoajan tästä (klik).

Tässä nyt kuva ennen jokaista hoitoa, ensimmäinen kerta vasemmalla ylhäällä ja viimeisin kerta oikealla alhaalla. Oon saanu viime aikoina kommenttia siitä, että miten mulla voi olla kolme lasta, kun oon näin nuori. Se hivelee kyllä itsetuntoa, joten kiitos Katri taas 🙂

img_0340

Tän kerran erikoisuus, johon lupasin palata viime kerralla, oli nyt se mehiläismyrkkynaamio. Kyseessä oli siis Bio Cellulose Beevenom + Royal Jelly Miracle Mask. Siitä luvataan että:

”Mehiläismyrkky on luonnon oma Botox! Kohottaa kasvoja, napakoittaa ja tasoittaa ryppyjä tehokkaasti. Tehostaa kollageenin ja elastiinin tuotantoa. Todellinen nuorennusnaamio!” – www.consultlady.fi

Se ei tuntunut iholla mitenkään epämukavalta, ja odotan innoissani miltä seuraava ennen hoitoa -kuva tulee näyttämään! Kuinkakohan nuorelta mä kohta näytänkään 😀

img_0341

Muista käydä osallistumassa myös kauneuskeskus IHANAn järjestämään kauneusarvontaan, jossa voit voittaa kulmien muotoilun ja meikkausopastuksen tai laadukkaan Jane Iredalen kulmakitin!

Osallistua voit blogissa (klik), Facessa (klik) ja Instassa (klik) 23.10.2016 klo 20 asti!

Yksi kommentti artikkeliin ”MIKRONEULAUS AKNEARVILLE, OSA 4

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s